06-04-2010, 10:47 PM
Buna seara Irina,dragelor!
Irina antrenor la sala e ca si cand nu ar fi,eu sunt constienta de problemele mele si nu fortez,e chiar indicat sa fac miscare.Nu mai fac abdomene in pozitia aia,nu ma tin balamalele
Ma simt mai bine,n-a trecut,azi m-am protejat,maine sper sa fie bine.
Multumesc mult Teodora,Cris-Nic,Dalyna,Florentina,Ramy,Maria,Monica,Fatma,Iliana,Denis,Amely,Vio,Floris,Lucieta sunt satula de medici,n-am cum sa scap de ei,sunt pensionata de boala.
Daniela 09 multumesc,multa sanatate,nu trebuia sa te apuci de treaba tocmai acum,te pup!
Monica multumesc,sa porti cu placere rochita!
Lili multumesc,sa iasa cum va doriti,te pup!
Mihaelas multumesc,sa treaca durerea,si baiatul meu a fost agitat,cu rabdare si iubire cresc mari si se cumintesc.
Fatma te imbratisez,multa putere si multa sanatate mamei!
Lulu,Anca va felicit pentru determinare
succes in continuare!
Katalyna multumesc,pupici printului cu ochelari,o sa fie bine!
Simona multumesc,super doamna de la avatar
Carmen Adriana multumesc,te astept si pe tine!
Miki multa sanatate ,sa treaca problemele!
Ady multumesc,ce avatar super ai
Irina scara e perfecta si roz ,ca si mobilierul si casuta mentinerii,multumesc!La cat esti de slabuta meritai sa te alinti cu un dulce
Sa pun si eu rapoartele de ieri si azi,ieri A2:dimineata apa calda ,urda cu iaurt,cafea,pranz pastrav la cuptor,cina doua oua fierte,gustari iaurt,apa peste 3l.
Azi A3:apa calda,sunca de pui cu iaurt,cafea,pranz pastrav,cina o cutie cu branza tip fagaras,gustari iaurt,apa peste 3l.
Va imbratisez,noapt buna
Irina antrenor la sala e ca si cand nu ar fi,eu sunt constienta de problemele mele si nu fortez,e chiar indicat sa fac miscare.Nu mai fac abdomene in pozitia aia,nu ma tin balamalele