Thread Closed 
REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
05-09-2011, 10:48 AM (This post was last modified: 06-30-2011 07:46 PM by Irina Reisler.)
Post: #1
REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)

ACESTEA SINT REGULILE DE BAZA ALE REGIMULUI DISOCIAT 3+3, OBLIGATORIU DE CITIT:


REGIMUL DISOCIAT 3+3 (3 ZILE VEGETALE, 3 ZILE PROTEINE ANIMALE) ESTE UN REGIM PROVENIT DIN VECHEA MEDICINA CHINEZA, CE MI-A FOST RECOMANDAT DE CATRE MEDICUL SIMONA CANACHE, MEDIC GENERALIST, SPECIALIST IN ACUPUNCTURA SI MEDICINA COMPLEMENTARA. DACA DORITI MAI MULTE INFORMATII, DESPRE REGIM, DESPRE FUNCTIONAREA LUI, DESPRE PRINCIPII SI DESPRE EFECTELE ASUPRA SANATATII, VA ROG SA IMI TRIMITETI UN MAIL, LA ADRESA ireisler@gmail.com, PENTRU A VA FURNIZA DATELE DE CONTACT ALE MEDICULUI SIMONA CANACHE. ESTE SINGURUL IN MASURA SA VA OFERE DETALII ARGUMENTATE.

Este un regim echilibrat si blind, prietenos si permisiv.

Aceasta forma a regimului disociat are o singura regula, care trebuie respectata cu sfintenie:

ESTE INTERZIS SA COMBINAM PRODUSELE VEGETALE CU CELE ANIMALE.

CUM FUNCTIONEAZA REGIMUL ?

3 ZILE, SE CONSUMA EXCLUSIV PRODUSE VEGETALE, adica fructe, legume si zarzavaturi, preparate si combinate dupa propriul gust, in orice cantitate, la orice ora.

3 ZILE, SE CONSUMA EXCLUSIV PROTEINE ANIMALE, adica brinzeturi, carne si oua, preparate si combinate, de asemenea, dupa propriul gust, in orice cantitate si la orice ora.

DURATA REGIMULUI:

POTI TINE REGIMUL DISOCIAT, RESPECTIND ACEASTA ALTERNANTA A ZILELOR, PINA CIND AJUNGI LA GREUTATEA DORITA, FARA A ABUZA, INSA, DE EL. UN REGIM DISOCIAT, CU MULTE ZILE DE PROTEINE, POATE ADUCE PROBLEME RENALE SI HEPATICE, DACA ESTE TINUT TIMP INDELUNGAT.

PREPARAREA ALIMENTELOR:

FRUCTELE pot fi consumate in salate, in compoturi sau preparate in diverse feluri.

LEGUMELE pot fi consumate proaspete, in salate, fierte, la gratar sau la cuptor. Putem gati legumele dupa propriul gust, orice mincare care contine exclusiv legume este permisa.

PROTEINELE ANIMALE (carne de pui, peste, curcan, vita degresata, oua, brinza, lapte, iaurt) pot fi preparate la gratar, la cuptor sau fierte. Se pot combina intre ele, in timpul aceleiasi mese, dupa propriul gust (ex: mixt grill, brinza la gratar cu pui, iaurt cu gratar, etc).

SAREA SI ULEIUL SINT PERMISE, IN CANTITATI DECENTE, ZILNIC.

CAFEAUA ESTE PERMISA IN FIECARE ZI.

IN ZILELE DE PROTEINE ANIMEALE, EVITATI CONDIMENTELE (pentru ca sint vegetale) SI SOSUL DE ROSII !

INTERZIS:

SINT INTERZISE BAUTURILE CARBO-GAZOASE SI ALCOOLICE, PIINEA ALBA, PASTELE FAINOASE, DULCIURILE, ZAHARUL ALB, RAFINAT, SI ALIMENTELE CARE CONTIN INGREDIENTELE MENTIONATE MAI SUS.

REGIMUL SE POATE INCEPE CU ORICARE CATEGORIE DE ALIMENTE, NU EXISTA O REGULA, IN ACEST SENS.

IN CAZUL FEMEILOR INSARCINATE SAU CARE ALAPTEAZA SAU AL PERSOANELOR CARE SUFERA DE DIVERSE BOLI (ALE FICATULUI, RINICHILOR, INIMII, ETC), REGIMUL SE TINE NUMAI CU ACORDUL MEDICULUI SPECIALIST. CEA MAI INDICATA VARIANTA, IN ACESTE SITUATII, ESTE DIETA PERSONALIZATA, TINUTA SUB CONTROLUL NUTRITIONISTULUI SAU A MEDICULUI SPECIALIST.

FIECARE PERSOANA DECIDE PENTRU EA SI ISI ASUMA RASPUNDEREA DECIZIEI LUATE: ACEST REGIM DE SLABIRE SE TINE PE PROPRIE RASPUNDERE.

INAINTE DE ORICE REGIM DE SLABIRE, ESTE NECESAR UN SET DE ANALIZE COMPLET. O DISCUTIE CU MEDICUL DE FAMILIE, CARE ITI CUNOASTE FISA MEDICALA, ITI VA ADUCE CONFIRMAREA CONFIRMAREA CA AI LUAT O DECIZIE BUNA.

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 10:50 AM (This post was last modified: 05-09-2011 11:06 AM by Irina Reisler.)
Post: #2
REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)

REGULI SECUNDARE ALE REGIMULUI DISOCIAT 3+3:


REGULI PENTRU PRIMA PARTE A REGIMULUI:

1. Atunci cind incepi regimul, cel putin in prima luna, este bine sa scoti din meniuri, partial sau total, alimentele "ingrasatoare", alimentele despre care toata lumea stie ca aduc un aport caloric mare: smintina, cascaval, mezeluri (cele mai multe contin soia, care este vegetala), cremvursti, fasole boabe, cartofi, orez, mamaliga, fainoase, masline, fructele foarte dulci, prajeli.

Daca ai dubii asupra continutului caloric al unui aliment, consulta tabelul special atasat:

http://forum.irinareisler.ro/showthread.php?tid=375

Alege alimentele care contin calorii negative ! detalii, aici - http://www.irinareisler.ro/2010/06/24/al...echilibat/

Alimentele din categoriile "slanina, halva, prajituri, foietaje", adica cele care reprezinta "bombe calorice" sint interzise, cu desavirsire !

Evita, cel putin in prima luna de dieta, prajelile, legumele calite in ulei. Consuma alimentele in stare cit mai naturala sau preparate dietetic.

2. In zilele de proteine animale este interzis consumul de ceai sau de alte produse din plante.

Exceptie fac ceaiurile si produsele consumate in scop terapeutic. Nici un regim nu are voie sa intrerupa un tratament, clasic sau naturist.

3. NU TE INFOMETA ! ESTE CEA MAI MARE GRESEALA ! INFOMETAREA INGRASA !

Cele 3 mese principale sint obligatorii, si in acest regim. Poti avea si 2 gustari, asa cum spun regulile unei alimentatii corecte. Important este sa nu lasi foamea sa roada, pentru ca vei asimila tot ce urmeaza sa consumi. Maninca suficient, cit sa te simti bine. Niciodata nu uita de cele 3 mese principale si de cele 2 gustari !

Micul dejun trebuie sa fie consistent si sa nu lipseasca NICIODATA, din meniul tau ! Studiile arata ca lipsa micului dejun reprezinta una dintre cauzele ingrasarii si a dietelor fara rezultate.

Ultima masa din zi se ia cu cel putin 3 ore inainte de culcare !

Dimineata, pe stomacul gol, bea un pahar cu apa calduta ! In zilele de vegetale, pune, in apa, si citeva felii de lamiie. In zilele de proteine, consuma doar apa calduta.

4. APA=SLABIRE ! NU UITA, NICIODATA !

Apa este vitala ! Trebuie sa bei cel putin 2 l de apa, pe zi. Ea curata toxinele din organism, toata grasimea topita de dieta, le scoate din organism. Daca nu ai grija de acest aspect si lasi aceste reziduri in corp, risti sa nu ai rezultatul scontat.

5. NU TE LASA INSELAT DE PRODUSELE DIETETICE SAU DE CELE PENTRU DIABETICI !

Si aceste produse au calorii. Nu au zahar, dar au continut caloric.

6. Cind vrei ceva dulce, cind nu mai poti trai altfel, urmeaza acesti pasi:

A. ASCULTA ACEST INTERVIU:

http://www.irinareisler.ro/2010/01/13/sc...ate-ucide/

B. In ultima instanta, FOLOSESTE O BOMBOANA FARA ZAHAR SAU O GUMA DE MESTECAT FARA ZAHAR.

7. In loc de zahar alb, foloseste zaharul brun (cumparat de la plafar. De acolo iti recomand sa cumperi si orezul brun si ceaiurile. Unii specialisti spun ca cerealele integrale din supermarket sint, de fapt, semi-rafinate.) sau fructoza. ATENTIE, INSA - SI ACESTEA AU CONTINUT CALORIC MARE ! APROAPE CIT ZAHARUL ALB, RAFINAT. Sint mai sanatoase, dar ingrasa si ele.

8. CEAIURILE CELE MAI BUNE SINT CELE VRAC, DE LA PLAFAR.

Aici, gasesti combinatiile de ceaiuri, recoamdate de nutritionist:

http://forum.irinareisler.ro/showthread.php?tid=374

9. NU ELIMA GRASIMILE BUNE SI FIBRELE, DIN ALIMENTATIE !

Poti consuma, fara excese, grasimi bune si cereale integrale. Despre ele, poti citi pe http://www.irinareisler.ro.

ATENTIE ! SEMINTELE INGRASA ! Poti minca, o data pe saptamina, jumatate de pumn de semninte, dar niciodata o punga intreaga ! Si, in nici un caz, nu trebuie sa fie prajite si perpelite in sare !

10. EVALUAREA (CINTARIRE + MASURATORI) NU SE FACE MAI DES DE O DATA, PE LUNA ! PRIMA EVALUARE SE FACE LA O LUNA, DE LA INCEPEREA PROGRAMULUI DE SLABIRE. URMATOARELE EVALUARI (OBLIGATORII, PENTRU A URMARI EVOLUTIA ORGANISMULUI) SE FAC LUNAR.


REGULI PENTRU FAZA AVANSATA A REGIMULUI DISOCIAT 3+3:


Dupa ce organismul tau s-a obisnuit cu regimul si a reactionat multumitor, poti introduce in alimentatie si mincaruri mai putin dietetice: cascaval, snitel disociat, un iaurt cu grasime.

La momentul respectiv, vei cunoaste atit de bine regimul, incit ii vei invata pe incepatori, ce au de facut ! Big Grin

RETETE PENTRU REGIMUL DISOCIAT 3+3 GASESTI AICI: -

http://forum.irinareisler.ro/showthread.php?tid=306

ATENTIE ! LA TOPICUL DE RETETE, VEI GASI RETETE PENTRU DIVERSE STADII ALE DIETEI. ALEGE-LE PE CELE POTRIVITE, ATUNCI CIND ESTI LA INCEPUT, IN FUNCTIE DE REGULILE REGIMULUI !

AICI, GASESTI O PARTE DINTRE RETETELE PENTRU ZILELE DE VEGETALE (INCEPATORI):
.doc  Retete V-prima parte a dietei.doc (Size: 268.5 KB / Downloads: 72)

AICI, GASESTI O PARTE DINTRE RETETELE PENTRU ZILELE DE VEGETALE (AVANSATI):
.doc  Retete V-avansati 1.doc (Size: 299.5 KB / Downloads: 28)

AICI, GASESTI O PARTE DINTRE RETETELE PENTRU ZILELE DE PROTEINE ANIMALE (INCEPATORI):
.doc  Retete A-prima parte a dietei.doc (Size: 130.5 KB / Downloads: 52)

AICI, GASESTI O PARTE DINTRE RETETELE PENTRU ZILELE DE PROTEINE ANIMALE (INCEPATORI):
.doc  Retete A -avansati .doc (Size: 51.5 KB / Downloads: 21)

Ii multumesc Dalynei, pentru realizarea acestor documente !

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 10:51 AM
Post: #3
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)

CUM DEPASIM PALIERUL, IN REGIMUL DISOCIAT 3+3:

PALIERUL ESTE O ETAPA FIREASCA, NORMALA, A ORICAREI DIETE, CARE FUNCTIONEAZA. ESTE PRAGUL LA CARE ORGANISMUL SE OBISNUIESTE CU DIETA SI NU MAI REACTIONEAZA. ESTE MOMENTUL IN CARE PANICA POATE DUCE LA ABADONAREA REGIMULUI.


DECI:

1. NU TE PANICA ! Palierul trebuie tratat ca o perioada normala, trecatoare, ca o etapa a programului tau de slabire, indiferent ce dieta tii. Daca apare palierul nu se intimpla o nenorocire. Palierul nu este o incercare sau un ghinion.

2. NU TE CINTARI O DATA PE ORA ! NICI MACAR ZILNIC ! Cintaritul si masuratul pot deveni obsesie si pot duce la esec. Cintarirea si masuratorile corporale se fac O DATA PE LUNA.

3. CONSUMA CEL PUTIN 2,5 L DE APA / ZI SI CEAIURI (vrac, de la plafar. vezi la topicul dedicat ceaiurilor, care sint cele mai indicate pentru slabit, detoxifiere, reducere retentie hidrica, etc)

3. PERIOADA DE PALIER, IN REGIMUL DISOCIAT 3+3, SE DEPASESTE EXTREM DE USOR ! IATA ALTERNATIVELE:

- 2, maximum 3 zile, se maninca normal, combinat, FARA ABUZURI SI FARA LUCRURI INTERZISE ! Poti minca o salata cu un gratar, un iaurt cu cereale integrale, dar NU poti minca tort, ciocolata, piine, pateuri, etc !

- se introduce un element nou, in programul de slabire: tratament corporal, sport. Orice element nou poate da un nou imbold organismului.

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 10:52 AM
Post: #4
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)

CUM TRECEM DE LA REGIMUL DISOCIAT 3+3, LA PERIOADA DE MENTINERE, LA ALIMENTATIA COMBINATA:

TRECEREA DE LA REGIMUL DISOCIAT 3+3, LA ALIMENTATIA COMBINATA SE FACE TREPTAT, SI NU DINTR-O DATA.


TRECEREA BRUSCA, FARA O PERIOADA-TAMPON, DE LA REGIM (INDIFERENT CARE ESTE EL), LA ALIMENTATIA NORMALA, INSEAMNA RISC DE INGRASARE. ACESTA ESTE MOTIVUL PENTRU CARE, FOARTE MULTA LUME, SE INGRASA, LA LOC SAU DUBLU, DUPA O DIETA - MULTI DINTRE NOI NU STIM SA TRECEM DE LA DIETA, LA ALIMENTATIA NORMALA SI NE INTOARCEM LA VECHILE GRESELI ALIMENTARE.

REGULA 1: Alimentele se reintroduc rind pe rind, in meniurile noastre. Astazi, reintroducem, de exemplu, carnea in combinatie cu vegetalele (atentie la combinatiile corecte de alimente !). Peste 3, 4 zile, reintroducem iaurtul, in combinatii cu alimente vegetale si cu carnea. Peste alte 3,4 zile, reintroducem combinatia oua cu vegetale, cu carne si cu iaurt. Si tot asa. Organismul are nevoie sa se readapteze si nu trebuie grabit. Pentru maxima prudenta, putem reintroduce, rind pe rind, diversele soiuri de carne sau de lactate: azi puiul, peste 3 zile pestele, peste 3 zile vita, etc. Nimic nu ne grabeste si cel mai important este sa dam, organismului, timp sa se acomodeze.

REGULA 2: Aplicarea principiilor alimentare corecte (pe care le gasesti la topicul dedicat mentinerii) este OBLIGATORIE !

REGULA 3: Disciplina alimentara este OBLIGATORIE ! Din acest moment, cele 3 mese zilnice si cele 2 gustari trebuie respectate. Intre mese, nu se "rontaie" nimic.

REGULA 4: Evita orice greseala alimentara, nu te intoarce la trecutul care ti-a adus surplusul de kilograme ! Revenirea la vechile greseli va aduce kilogramele inapoi, fara exceptie !

REGULA 5. Pastreaza toate obiceiurile bune, deprinse in timpul regimului: 2,3 l de apa pe zi, ceaiuri, echilibru, etc.

SCOPUL PRINCIPAL AL ORICAREI DIETE ESTE SA INVATAM SA MINCAM SANATOS !


Pentru idei de meniuri potrivite perioadei de mentinere, te invit sa vizitezi topicul dedicat acestui subiect ! http://forums.irinareisler.ro/showthread.php?tid=5

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 11:13 AM
Post: #5
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Doamnelor, de mult nu am mai deschis o noua cameruta, cu cele trei vorbe miraculoase: VREAU, POT, FAC ! Continuarea, o cunoastem: PENTRU CA MERIT ! Smile Asadar, va doresc bun venit, intr-un nou spatiu al Vointei si Ambitiei !

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 11:18 AM (This post was last modified: 05-09-2011 11:18 AM by Iulia Apostescu.)
Post: #6
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Yeeeee, sunt prima!!!!! Tongue Multumim, Irina! Heart VREAU, POT, FAC PT CA MERTI!!!!! Smile

Am reusit!!!!! Big Grin
12.08.10 - 78kg Start diso - H=1.62m
12.03.11 - 62kg Stop diso - Start mentinere
Se poate, daca iti doresti indeajuns!!! Smile
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:18 AM
Post: #7
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Irina multumesc mult pentru camaruta numarul 10Smile multumesc pentru ca ai creat acest loc minunat Smile
Vreau , pot , fac pentru ca merit ... aici cu voi, alaturi de voi , de manuta cu voi , pupacindu-ma cu voi Smile
Doamnelor minuntate din aceasta casuta va multumesc pentru tot ceea ce faceti pentru mine Smile Heart

Vreau, pot, o sa reusesc Smile h=1.60
start: 2007 oct-95
diso1: 2010 dec-80 ... 2011 mai-68
ment1: 2011...05;06;07;08;09;10;11;12-68kg
diso2: 2012...13.01-69.5; 13.02-66.5; 13.03-65.5; 13.04-65.2; 13.05-64.0; 13.06-63.5
ment2: 2012...06-63.5 Heart
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:19 AM
Post: #8
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Doamnelor, am ajuns la cameruta diso cu nr. 10. Pfiuuu, cand ma gandesc ca eu am intrat la Diso nr.1 la pag. 36.... Smile

Va doresc sa va fie bine si aici, in aceasta cameruta si sa lasati si aici multeee multee kg, care sa nu se mai intoarca niciodata!
Mult spor la slabit si in tot ce faceti! Heart

Asta-s eu acum, dupa ce am slabit cu diso si dupa un an jumatate de mentinere    

PANTERA LILA
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:19 AM
Post: #9
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Iuliaaa .... da am postat in acelasi minut SmileSmile suntem primele Smile

Vreau, pot, o sa reusesc Smile h=1.60
start: 2007 oct-95
diso1: 2010 dec-80 ... 2011 mai-68
ment1: 2011...05;06;07;08;09;10;11;12-68kg
diso2: 2012...13.01-69.5; 13.02-66.5; 13.03-65.5; 13.04-65.2; 13.05-64.0; 13.06-63.5
ment2: 2012...06-63.5 Heart
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:22 AM
Post: #10
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Irina pup multumim pt casuta cu nr.10 !! Heart Sa fie o casuta in care se vor topi multe kg. Smile

Inaltime:1.72
Start diso:
13.01.11-85.2 kg
13.02.11-78.8 kg
13.03.11-75.0 kg
13.04.11-72.9 kg
13.05.11-70.6 kg stop diso
17.01-73.4 kg
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:27 AM
Post: #11
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Dragelor, sa fie cu noroc si cu vise implinite Heart !

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 11:30 AM (This post was last modified: 05-09-2011 11:31 AM by Ada.)
Post: #12
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
vin si eu fuguta la etajul 10 al casutei sa va urez o zi frumoasa si o saptamana minunata(v-am salutat si in cealalta casutaSmile)
Imi doresc ca si acest etaj sa ne ajute sa aruncam cat mai ulte kg si sa fim tot mai frumoase si mai sanatoase
Va pup pe toate
Merg sa incerc sa imi fac o poza singura...(nu stiu daca o sa reusesc pt ca incerc pt prima data)...daca nu o sa astept pana imi vin fotografii de la scoalaSmile

H:1.67cm 18.01.2011-76.6kg
18.02.20011-69.8kg
18.03.2011-65.9kg....yesss
18.04.2011-64.2kgSmile
VREAU POT FAC PENTRU CA MERIT!!!
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:33 AM
Post: #13
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Yeeeeeey! Numarul 10 sa fie cu topit intens de kilograme Big Grin Mut si eu urarea de "buna dimineata" aici.

Probabil ca sunt putin locurile in care poti citi atatea povesti impresionante adunate la un loc. Vointa si dorinta de a fi mai bine/mai bune au adunat aici un colectiv minunat, un colectiv de sustinere si ajutor!

Va pup

04.05.2011 - 58 Kg, H:1,62 - Start DISO
07.06.2011 - 56,6 kg
06.07.2011 - 56 kg - start mentinere
Find all posts by this user
05-09-2011, 11:34 AM (This post was last modified: 05-09-2011 11:35 AM by Irina Reisler.)
Post: #14
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
HeartHeartHeartHeartHeart

Salon By Irina Reisler - 0757.19.19.19
http://store.irinareisler.ro/
ireisler@gmail.com/0749.286.032
Visit this user's website Find all posts by this user
05-09-2011, 11:36 AM
Post: #15
RE: REGIMUL DISOCIAT 3+3 (nr.10)
Yupiii ,Romanul Diso a ajuns la volumul cu numarul 10 Smile
Sa fie cu noroc si indeplineasca multe vise Heart
Iata-ma si pe mine innainte de a incepe diso Angry    
Si eu acum Smile    

18.01.2010 85 kg
18.11.2010 62,5 kg stop diso
05.04.2011 61 kg
30.12.2011 58kg
Find all posts by this user
Thread Closed 


Forum Jump:



Atentie! Publicitatea facuta in mesaje, la firme, clinici, saloane, aparate, tratamente si produse este interzisa. In caz contrar, administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a reedita mesajele respective. Singura forma de reclama permisa este cea oficiala, prin contracte de publicitate.